Verzendingen en Leveringen

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Je bestelling wordt geleverd door Trunkrs, een gespecialiseerde bezorgservice die op jouw gewenste beschikbare dag (maandag t/m vrijdag) tussen 17:00 en 22:00 uur jouw bestelling thuis kan bezorgen. Dankzij een mooi Track-and-Trace systeem weet je precies hoe laat Trunkrs bij jouw thuis zal zijn. Kies je gewenste leverdatum en je vleesbestelling wordt dan gekoeld thuis bezorgd. Het moet dus nog ontdooien, je kunt het dan zaterdag op zijn vroegst nuttigen.

Je bestelling wordt geleverd in een stevige doos, in dit pakket zit een kunstof zak met zes lagen die jouw vlees goed gekoeld houdt. Ook krijg je een handige bereidingswijzer erbij. Om te zorgen dat het vlees goed gekoeld blijft voegen we een aantal valkslagerij coolpacks toe aan de koeltas, deze kun je ook hergebruiken. De coolpacks zijn gevuld met een van zoutoplossing gemaakte gel, deze is via de gootsteen weg te gooien. Het grootste deel van ons assortiment zal bevroren worden geleverd en de verse producten gaan los mee in de doos.

 

Ik wil in het weekend gaan barbecueën, wanneer moet ik dan bestellen?

Op dit moment leveren wij uitsluitend van maandag tot vrijdag. Onze producten worden bevroren of gekoeld geleverd en passen eenvoudig in ieder zijn vriezer of koelkast. Wil je in het weekend genieten van ons heerlijke vlees? Bestel het dan op tijd.

 

Je bestelling liever ophalen in Voorschoten?

Naast bezorging, heb je ook de mogelijkheid om je bestelling op te halen bij onze slagerij in Voorschoten. Als je al je producten in je online-winkelwagentje hebt staan, vul dan altijd je bezorgadres gegevens in, ook als je je bestelling wilt komen ophalen. Onderaan de pagina bij 'verzendmethodes' selecteer je eenvoudig 'afhalen'. Je betaalt online en niet bij de slagerij zelf. Let wel op, onze producten zijn ingevroren. Op maandag t/m vrijdag ben je vanaf 11:00 uur welkom in de Versmarkt in Voorschoten om je bestelling op te halen.

 

Hoe moet ik mijn bestelde producten bereiden?

Ieder stukje vlees of vis heeft een eigen bereidingstijd en wijze. Check het speciale bereidingsformulier om het beste uit jouw producten te halen!

 

Wat zijn de bezorgkosten?

Het bezorgen van jouw bestelling kost €7,95. Maar is je bestelbedrag boven de €100,- dan is de levering volledig gratis.

 

Wat als ik niet thuis ben?

Ben je net even niet thuis als Trunkrs met je bestelling voor de deur staat? Dan zal de pakketbezorger maximaal 5 huizen naar links en rechts proberen om je pakket bij één van jouw buren af te geven. Let wel op: onze producten zijn bevroren en de meeste buren hebben niet veel vriezerruimte over om je bestelling aan te nemen.

 

Wat gebeurd er met mijn bestelling als het niet afgeleverd kan worden op de afgesproken leverdatum?

In 99/100 gevallen levert Trunkrs je bestelling op de afgesproken leverdag. Het kan tóch eens voorkomen dat de bezorger het niet red op op tijd bij jou thuis te zijn. In dit geval gaat je bestelling met de bezorger terug naar het Trunkrs-hub. Hier wordt je bestelling goed gekoeld tot er een nieuwe bezorgpoging wordt ingepland. De eerstvolgende werkdag kun je dan jouw bestelling verwachten.

 

Waar leveren jullie allemaal?

Wij leveren nu door heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden.

 

Ik heb een kortingscode, waar kan ik deze gebruiken?

Klik op je winkelwagen en vervolgens 'Verder naar bestellen'. Klik 'Pas kortingscode toe' aan, vul je code in en voor de kortingscode door.

 

Ik zie een BTW-regel in de samenvatting. Wat betekent dit?

In Nederland betalen we altijd over ieder product BTW, op vlees is dit 9%. Het bedrag wat je ziet in de samenvatting zit al in onze prijzen doorberekend, je betaald dus niks extra's. De BTW-regel is enkel nuttig voor bedrijven die bij ons bestellen.

 

Waar komt al het vlees vandaan?

Ons vlees komt van over de hele wereld. Valkslagerij.nl verkoopt de meest exclusieve rassen en we breiden het assortiement wekelijks uit! Op dit moment verkopen wij vlees uitkomstig uit onze eigen boerderijen in Nederland, Spanje, Ierland, België, Engeland, Uruguay, Brazilië, Nieuw-Zeeland, Australië en Japan. Maar houdt onze website goed in de gaten voor nieuwe exclusieve stukken vlees, vis en meer! Echt niks missen? Abonneer op Chef's Nieuwsbrief.

 

Hoe zijn de producten verpakt?

Valk denkt bewust en probeert zo min mogelijk plastic te gebruiken. Zo hebben wij nu een nieuwe verpakkingsmachine waarmee we producten in recyclebare kartonnen schaaltjes verpakken. Er gaat een speciaal filmlaagje plastic over het vlees zodat het goed verpakt blijft, dit laagje kun je er thuis eenvoudig af halen en het overgebleven kartonnetje is te recyclen. Zo bespaart valkslagerij zo'n 70% aan plastic per verpakking. Wel zijn we ervan bewust dat de kwaliteit van onze producten altijd gewaarborgd moet blijven. Wat wij ook doen om ons plastic gebruik te verminderen: we bieden producten per 2 stuks aan, dat scheelt al 1 volledige verpakking! 

 

Hoe lang kan ik mijn producten bewaren?

Op alle producten staat een THT-datum. Na ontdooien kan het vlees nog een week in de koelkast bewaard worden, tenzij de verpakking vacuüm los is. Vis kan daarentegen maar 2 dagen na ontdooien bewaard worden.

 

Ik heb na meerdere bestellingen nu veel Valk koeltassen en coolpacks over, wat kan ik hiermee doen?

De koeltassen en coolpacks zijn perfect om hergebruikt te worden als u andere koude producten onderweg koel wilt houden. Mocht u toch van de tassen af willen kunt u 5 tassen terugbrengen bij de Valk Versmarkt in Voorschoten, dan ontvangt u een kortingscode t.w.v. 5 euro voor bij een volgende aankoop. De coolpacks zijn gemaakt van papier en gevuld met water. Deze kunt u openknippen en leeg laten lopen in de gootsteen, vervolgens kunnen ze worden gercycled in de papierbak.

 

Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?

Wij doen er alles aan om dit te voorkomen, maar het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je niet tevreden bent over een product. Neem dan gerust contact met ons op via 071 561 2258  en kies voor optie 1 - slagerij. Of mail naar info@valkslagerij.nl we helpen graag!