Veelgestelde vragen

Welkom op onze klantenservice-pagina. Hier vindt u het antwoord op de meeste vragen.

Komt u er niet uit? Neem contact met ons op. Tel: 071- 561 0459 of mail: info@valkslagerij.nl

Verzendingen en Leveringen:

Wij leveren momenteel in heel Vlaanderen en Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. Er gelden wel verschillende tarieven voor Vlaanderen en Nederland.

In Nederland bezorgen wij gratis vanaf €100,- en in Vlaanderen vanaf €120,-

Onder dit bedrag rekenen wij in Nederland €7,95 en Vlaanderen €9,95 aan bezorgkosten.

Vanaf €100,- verzenden wij geheel gratis naar u in Nederland en vanaf €120,- in heel Vlaanderen.

Onder dit bedrag rekenen wij bezorgkosten van €7,95 voor Nederland en €9,95 in Vlaanderen.

Uw bestelling wordt geleverd door Trunkrs, een gespecialiseerde bezorgservice die op uw gewenste dag (dinsdag t/m vrijdag) tussen 17:00 en 22:00 uur bij u thuis bezorgt in heel Vlaanderen en Nederland. M.u.v. de Waddeneilanden.

Dankzij een goed Track-and-Trace systeem weet u precies hoe laat Trunkrs bij u thuis zal zijn. Uw bestelling wordt netjes bevroren bij u thuisbezorgd op de door u uitgekozen datum. Als u maandagavond een bestelling plaatst, heeft u het dinsdagavond al in huis.

Uw bestelling wordt geleverd in een stevige doos met isolatie en voldoende koelelementen. Deze coolpacks kunt u hergebruiken.

Jazeker! En als u onder €100,- wilt bestellen, betaalt u bij afhalen natuurlijk ook geen bezorgkosten van €7,95.

U kunt uw bestelling afhalen bij onze Valk Versmarkt op de Veurseweg 214, 2252AH in Voorschoten.

Maandag t/m vrijdag tussen 11:00 uur en 18:00 uur bent u van harte welkom in de Versmarkt.

Als u wilt afhalen vult u alsnog uw bezorgadres in, deze hebben wij nodig voor onze factuur. Daarna kiest u bij verzendmethodes voor de optie afhalen. 

Let wel dat uw bestelling bevroren is wanneer u online bestelt. U kunt ook onze mooie Versmarkt bezoeken en daar veel van onze producten vers uitzoeken.

In 99/100 gevallen levert Trunkrs op tijd. Het kan met hoge uitzondering toch eens voorkomen dat uw heerlijke eten vertraging oploopt.

Dan is er geen nood aan de man. Onze pakketten worden zeer goed geïsoleerd en kunnen zeer lang zonder externe koeling blijven.

Om er toch zeker van te zijn dat uw bestelling veilig en in goede conditie blijft, wordt uw bestelling in de Trunkrs vriezer geplaatst en de volgende dag opnieuw verzonden. U kunt op dezelfde track en trace uw bestelling volgen.

Maakt u zich toch zorgen dat er iets niet goed gaat? Neem dan gelijk contact met ons op. Dat kan via email op info@valkslagerij.nl of telefonisch op +31 (0)71-561 04 59.

 

Productvragen

Natuurlijk denken wij ook bewust mee met het milieu. Dit is een belangrijk thema van deze tijd. Daardoor proberen wij zo min mogelijk plastic te gebruiken, met een kanttekening.

Voedselverspilling is een groot probleem in de Westerse wereld en door middel van ons voedsel te vacumeren en in te vriezen kunnen we voedselverspilling met 90% verminderen.

Bijna 1/3de van al ons voedsel wordt verspild. Door dit te voorkomen besparen wij veel onnodige CO2 uitstoot. U hoeft uw eten namelijk pas uit de vriezer te halen zodra u het nodig heeft. 

Daarnaast gebruiken wij een speciale verpakkingsmachine waarmee we een gedeelte van onze producten in recyclebare, kartonnen schalen verpakken. Er gaat een voedselveilig filmlaagje plastic over, zodat de veiligheid en houdbaarheid wordt gewaarborgd.

Op deze wijze bespaart Valkslagerij bijna 70% aan plastic per verpakking. Tot slot bieden wij veel producten per twee of zelfs vier stuks aan, dat scheelt natuurlijk ook t.o.v. alles per stuk te vacumeren.

Wat u dan nog zelf kunt doen is vooruit te plannen en uw bestelling niet wekelijks te plaatsen, maar wellicht voor twee of vier weken tegelijk. Onze producten zijn minimaal 6 maanden houdbaar. Dat bespaart ook weer een ritje voor de koerier. Vinden zij misschien niet leuk, maar het milieu wel. 

Wanneer u bestelt, kunt u er vanuit gaan dat uw producten nog minimaal zes maanden houdbaar zullen zijn in de vriezer bij -18C. 

De enige uitzondering hierop kunnen speciale aanbiedingen zijn. De Valkslagerij koopt voor de hotels vaak grote voorraden in voor een voordelige prijs, zodat we dit ook weer aan u voordelig kunnen doorrekenen.

Wanneer we een product hebben dat dichter bij de uiterste houdbaarheid datum komt, kunnen we deze in de aanbieding zetten. Ook dan mag u minimaal een THT van 2-3 maanden verwachten. 

Wanneer u uw producten uit de vriezer haalt kunt u deze het beste 24 uur laten ontdooien in de koelkast. Na ontdooien is uw vlees nog twee à vier dagen goed in de vacuum verpakking in de koelkast. Bewaar vis maximaal twee dagen. 

Vries uw vlees & vis na ontdooien niet opnieuw in en laat het niet ontdooien op kamertemperatuur. Op deze manier kunnen bacteriën zich sneller vermenigvuldigen en gaat de kwaliteit van uw product erop achteruit. 

 

Bestellen en Betalen

Op onze betaalpagina werken we samen met Adyen, een Nederlands bedrijf dat uw gegevens en betaling veilig verwerkt. 

Heeft u een mooie kortingscode gekregen van ons of via onze Chef's Nieuwsbrief? Dan kunt u deze invoeren onderaan uw winkelwagentje.

Onder de producten in uw winkelwagen staat het kopje 'Pas kortingscode toe'.

Daar kunt u de kortingscode invoeren en dan zal u de korting direct terugzien in uw winkelwagentje.

Alle producten die in België en Nederland worden verkocht zijn onderhevig aan BTW(Belasting over toegevoegde waarde). Zowel in België als Nederland geldt een lager tarief voor voedsel.

In België is dit 6% en in Nederland 9%. De BTW is al doorberekend in alle prijzen op de website en kunt u terug vinden op uw factuur. Er wordt dus niet extra voor betaald. 

Op dit moment bieden wij de mogelijkheid om te betalen via iDEAL, Bancontact, credit card en debit card. U kunt hier ook uw Valk Cadeaucard verzilveren.

Ideal werkt met: ING, Triodos, ASN Bank, SNS Bank, RegioBank, ABN Amro, Rabobank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbanken, Revolut, bunq en Knab.

Credit/debit card met: Visa/Mastercard en Maestro.

 

 

Overige vragen

Jazeker. Wij hebben onze reviews niet gekocht of zelf bedacht. Wij werken samen met een onafhankelijk bedrijf Kiyoh. Zij zorgen ervoor dat reviews die u online vindt afkomstig zijn van klanten die daadwerkelijk bij ons hebben besteld.

Wij kunnen deze reviews niet aanpassen of verwijderen. Zo krijgt u een eerlijk beeld van onze service. Wilt u de ervaring van eerdere klanten lezen? Dat kan hier.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zijn erg trots op dat we goede kwaliteit producten voor een goede prijs aanbieden. Maar, voedsel is geen fabrieksproduct(tenminste ons voedsel niet!), daardoor zitten er altijd verschillen in.

Mocht er een keer iets niet goed zijn met een product of uw bestelling, neem dan contact met ons op via de telefoon tussen 09:00 uur en 17:00 uur of stuur ons een email:info@valkslagerij.nl 

Wij staan altijd klaar om het zo snel en netjes mogelijk op te lossen.